Waarom kan ik voor mijn vorderingen het beste De Koning Incasso Advocaten inschakelen?

Incassozaken worden steeds internationaler en de vorderingen worden steeds vaker betwist. Bellen en schrijven is niet meer voldoende. Internationale juridische kennis en volharding is nodig om betaling afgedwongen te krijgen en te zorgen dat rechtvaardigheid voor de crediteur wordt bereikt.

Advocaten van De Koning zijn helder, proactief en hebben een onverzettelijke werklust. Vanuit een sterk gevoel voor rechtvaardigheid en integriteit willen wij een maximaal rendement bereiken voor onze cliënten.

Ik heb internationale klanten. Kan ik buitenlandse vorderingen indienen?

Ja, u kunt ook buitenlandse vorderingen (uit landen binnen Europa) indienen, hier zijn wel extra kosten aan verbonden. Het 'No Win, No Fee' vervalt bij buitenlandse vorderingen.

Is er een minimum- of maximumbedrag, dat ik ter incasso kan indienen?

Nee, er is geen minimum- of maximumbedrag.

Ik heb incidenteel een openstaande rekening. Kan ik dan ook een vordering indienen?

Ja, via 'Incasso Overdragen’ kunt u eenvoudig en snel uw openstaande rekening indienen. Wij doen dit tijdelijk op basis van No Win No Fee en gaan direct voor u aan de slag. U krijgt van ons inloggegens voor het online Incasso Portaal. Daar kunt u vervolgens de status van uw vordering bijhouden en eventuele nieuwe vorderingen indienen.

Behoud ik mijn goede klanten wel als ik een incassobureau inschakel?

Maar liefst 90% van de goede relaties houden gewoon stand. Het uitbesteden van uw vorderingen geeft uw bedrijf een professionele uitstraling. Onze medewerkers zijn vanzelfsprekend altijd professioneel en correct in het eventuele contact met uw klanten. Zeer waarschijnlijk begrijpen uw klanten uw zakelijke overweging.

Hoe dien ik mijn vordering in bij De Koning Incasso?

Dient u voor het eerst een vordering in? Dan kunt u gebruik maken van de button 'incasso overdragen' bovenaan deze pagina. Heeft u al eerder een vordering ingediend? Dan kunt u direct via ons systeem 'iFlow' gemakkelijk uw vordering indienen. Met iFlow heeft u 24/7 toegang tot uw dossier zodat u te allen tijde kunt zien wat de status is. Voor 16.00 uur aangeleverd dan gaat de eerste sommatie diezelfde dag nog naar de debiteur. U kunt uw vordering overigens ook per e-mail indienen door deze te verzenden naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

Nemen jullie ook telefonisch contact op met de debiteur?

Ja. Wanneer de debiteur niet heeft gereageerd op de eerste sommatie, nemen wij telefonisch contact op met de debiteur.

Wanneer ontvang ik mijn geld?

Wij betalen het geld wat u toekomt binnen 5 werkdagen aan u. Als een betalingsregeling is getroffen, zullen wij met u afspraken maken over de wijze van doorbetaling (in één keer achteraf of steeds na ontvangst van een betaling).

Wat gebeurt er als de vordering wordt betwist?

Als de vordering wordt betwist, nemen wij contact met u op. Wij kunnen de incasso voortzetten met De Koning Incasso of de vordering in overleg met u overdragen aan De Koning Advocaten. 

Wat gebeurt er met uw vordering als de debiteur failliet is?

Dit is heel vervelend, maar in deze tijd kan dat gebeuren. Wij zullen uw vordering voor u indienen bij de curator.

Wat zijn mijn kosten voor de incasso?

Uitgangspunt is dat uw debiteur al uw kosten betaalt. Betaalt de debiteur niets, dan hoeft u alleen € 75,00 administratiekosten te betalen.

Heeft u een andere vraag?

U kunt ons altijd bellen of een e-mail sturen wanneer u nog vragen heeft.

 

Vragen? Wij bellen u!

Invalid Input

Invalid Input

Invalid Input

Invalid Input

Invalid Input

Mr. Arthur Ammerlaan

Direct contact?

E-mail:
a.ammerlaan@dekoningincasso.nl

Telefoon:
078 - 630 0000

ammerlaan

 

Ons Incasso Team

dK 16 3 c

logo

Ga naar boven
JSN Blank template designed by JoomlaShine.com